Kütahya’dayız…

Kütahya’ya gideceğimizi ta final sınavlarından önce kararlaştırmıştık. Şöyle güzel bir yerleri gezsek, hava alsak iyi olur babından. Bu teklif Kütahyalı’dan geldi. Sağ olsun evinde , yurdunda ağırladı bizleri.
1. GÜN
Planımızda aqua parka gitmek vardı.Gidelim mi gitmeyelim mi diye tartışırken, yola çıkıp gedizin biraz dışında bir yerde olan aqua parka vardık. Güzel yer, havuz kaplıca kaydıraklar falan. Epey geliştirilmiş bir tesis. Acaip eğlendik, fotoğraflar çekildik, bir sıcak suya girip yandık sonra soğuk suya girip serinledik. Kaydıraklardan bin bir şekilli kaymalar yaptık. Yüzdük, daldık, battık, çıktık.
2. GÜN
Dağ evine çıktık. Çok şirin ,küçük ama kullanışlı dağ evleri vardı murat dağında. Normal olarak sezon fiyatından daha ucuza kiraladık evi. Haziran olmasına rağmen 1500 rakımlı dağ soğuktu.Ertesi gün Fikirsiz tepeye doğru bir yürüyüş düzenledik. Yaklaşık 2,5 saat sürdü ama mükemmel bir gezintiydi, kuşlar ,börtü böcek, dere şırıltısı, çiçekler, çam kokusu derken zirveye ulaştık. Zirvede yağmur yağmaya başladığı için erkenden terk etmek zorunda kaldık. Aşağı inişimiz daha bir eğlenceliydi. Gedizli bir amca bizi traktörüyle aşağıya kadar indirdi. Traktörün kasasında sallana sallana, güle eğlene aşağıya indik.Dayının mükemmel bir ege ağzı var çoğu lafını anlamayıp yüzüne gülmak zorunda kalıyordum, garip.
Daha fazla soğuğa dayanamayıp kapağı o akşam gedize attık.
4.GÜN
Gediz’e hamama gitme bahanesiyle indik ve hemen ertesi gün hamamda çimmeye gittik. Sauna , mermer, sıcak su derken enerjimiz tükendi. O günün öğleden sonrasını yarı baygın şekilde yatmakla geçirdik. Mükemmel bir gün daha.
SON GÜN
bu günde eski Gedize gitmeye karar verdik. Orası da deprem olmadan önceki Gediz, olaydan sonra yeni yerine taşınmış ilçe merkezi. Mükemmel bir manzarası var, Trabzon’un Boztepesi’ne benzer bir yerden bakıyorsun eski Gedize. Yarın da yolculuk Trabzon’a, hadi hayırlısı.